آموزش غیر فعال کردن استیم گارد

آموزش غیر فعال کردن استیم گارد

استیم گارد چیست؟

Steam Guard Mobile Authenticator یکی از ویژگی های برنامه Steam Mobile است که سطح امنیتی بیشتری را برای حساب Steam شما فراهم می کند. Authenticator کدی تولید می کند که هر بار که به حساب Steam خود وارد می شوید باید آن را وارد کنید. کد هر 30 ثانیه تغییر می کند، فقط یک بار قابل استفاده است و غیرقابل حدس زدن است. این سیستم (که معمولاً احراز هویت دو مرحله ای نامیده می شود) قوی تر از فقط وارد کردن نام کاربری و رمز عبور شما است. Valve همچنین اکیداً توصیه می کند که در صورت از دست دادن دسترسی، یک شماره تلفن به حساب خود اضافه کنید، که بازیابی حساب خود را بسیار آسان می کند. برای اینکه احراز هویت کننده کار کند، تلفن شما نیازی به اتصال به اینترنت ندارد (با این حال، تلفن شما باید زمان صحیح را بداند). اگر از وب سایت پی سی باز درخواست تغییر ریجن اکانت استیم خود را دارید یا میخواهید در اکانت استیم شما خریدی انجام دهیم ابتدا باید استیم گارد خود را خاموش کنید تا امکان دسترسی به اکانت شما برای ما فراهم شود. به همین منظور در این مقاله قصد داریم برای شما کاربران گرامی آموزش غیر فعال کردن استیم گارد را توضیح دهیم پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

 

آموزش غیر فعال کردن استیم گارد آموزش غیر فعال کردن استیم گارد

 

چرا باید یک شماره تلفن به حساب Steam خود اضافه کنم؟

افزودن تلفن به حساب خود گزینه های بیشتری برای بازیابی حساب خود در صورت فراموشی رمز عبور یا دزدیده شدن حساب در اختیار شما قرار می دهد. می توانید از پیام کوتاه برای بازنشانی رمز عبور خود استفاده کنید، یا Steam Guard Mobile Authenticator خود را از تلفنی به تلفن دیگر منتقل کنید.

چگونه یک شماره تلفن به حساب Steam خود اضافه کنم؟

برای افزودن شماره تلفن به حساب خود یا مدیریت شماره تلفن اضافه شده قبلی:
وارد Steam (با استفاده از برنامه یا مرورگر وب) شوید و روی نام نمایه خود که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد کلیک کنید.
“جزئیات حساب” را از منوی کشویی انتخاب کنید.
در قسمت «اطلاعات تماس»، «افزودن شماره تلفن» را انتخاب کنید. اگر شماره تلفنی قبلاً به حساب اضافه شده باشد، به جای آن «مدیریت شماره تلفن خود» را خواهید دید.
شماره تلفن خود را وارد کنید و “بعدی” را انتخاب کنید. استیم یک پیام کوتاه حاوی کد تأیید شما ارسال خواهیم کرد – این کد را وارد کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات صحیحی را وارد کرده اید. اکنون می توانید رمز عبور خود را بازنشانی کنید یا Steam Guard Mobile Authenticator خود را از طریق پیامک از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل کنید. لطفاً توجه داشته باشید که هر بار فقط یک شماره تلفن را می توان با حساب Steam مرتبط کرد.

چگونه با استفاده از authenticator وارد سیستم شوم؟

اگر احراز هویت حساب شما فعال باشد، پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، از شما خواسته می شود کد فعلی خود را وارد کنید.
برنامه Steam Mobile را باز کنید. اگر با گوشی خود وارد شده اید، به منوی Steam Guard (بالاترین منوی انتخابی) بروید تا کد فعلی را ببینید. (اگر در گوشی خود وارد Steam نشده باشید، کد فعلی شما در صفحه ورود به سیستم نمایش داده می شود).
وقتی از شما خواسته شد کد فعلی را وارد کنید. اگر کد گوشی شما قرمز شد و تغییر کرد نگران نباشید، هنوز کمی برای وارد کردن کد قدیمی فرصت دارید. هرگز کدهای احراز هویت خود را با کسی به اشتراک نگذارید و آنها را در وب سایتی که توسط Valve اجرا نمی شود وارد نکنید. پشتیبانی Steam هرگز کدهای شما را نمی خواهد.

کد احراز هویت موبایل من کجاست؟

برنامه Mobile Steam کد احراز هویت فعلی را برای حساب شما ارائه می دهد. برنامه Steam Mobile را باز کنید اگر وارد نشده اید، کد فعلی خود را در صفحه ورود خواهید دید. اگر وارد سیستم شده اید، به منوی Steam Guard بروید، جایی که کد فعلی شما نشان داده می شود.

 

 

آموزش غیر فعال کردن استیم گارد آموزش غیر فعال کردن استیم گارد

 

بهترین راه برای استفاده از احراز هویت دو مرحله ای چیست؟

ابتدا، باید بدانید که فقط به این دلیل که محافظت بهتری را برای حساب خود فعال کرده اید، این به شما امنیت فوق العاده نمی دهد. هرگز رمز عبور یا کد احراز هویت موبایل خود را با کسی به اشتراک نگذارید. نام کاربری، رمز عبور یا کد احراز هویت خود را در وب سایتی که توسط Valve اجرا نمی شود تایپ نکنید. لینک ها را با دقت بررسی کنید افراد بد اغلب غلط املایی هوشمندانه را امتحان می کنند تا پیوندها را شبیه به Valve نشان دهند. اگر شک دارید، روی آنها کلیک نکنید. پشتیبانی Steam هرگز رمز عبور یا کد احراز هویت تلفن همراه شما را نمی‌پرسد (و هیچ‌یک از کارمندان Valve این کار را نمی‌کنند).
هرگز برنامه ای را که توسط شخصی در ایمیل یا چت پیشنهاد شده است دانلود و اجرا نکنید. اینها تقریباً به طور قطع کلاهبرداری یا بدافزار هستند.
هرگز برنامه‌ای را که ادعا می‌کند «پاک‌سازی» یا «بهینه‌سازی» یا «اصلاح» Steam را دارد دانلود و اجرا نکنید (این برنامه ممکن است بدافزاری باشد که قصد سرقت حساب شما را دارد). هرگز کد بازیابی یا حذف پیامک را به کسی ارائه ندهید. این کدها فقط برای افزودن یا حذف دستگاه های احراز هویت استفاده می شوند. ارائه کد به شخص دیگری بسیار خطرناک است.

 

آموزش غیر فعال کردن استیم گارد:

برای غیرفعال کردن ویژگی امنیتی Steam guard Mobile Authenticator، که به عنوان احراز هویت دو مرحله ای نیز شناخته می شود، باید با باز کردن برنامه Steam شروع کنید. بر روی تب Steam کلیک کرده و سپس از منوی بازشده گزینه Setting را انتخاب کنید.

 

 

 

 

در صفحه بعدی از قسمت اکانت گزینه Manage Steam Guard Account Security را انتخاب کنید.

 

 

 

 

در صفحه باز شده جدید، تیک گزینه Turn Steam Guard Off را فعال کنید.

 

 

 

 

در نهایت گزینه Disable Steam Guard را انتخاب کنید.

 

 

 

امین
ارسال دیدگاه